Jam met fruit uit eigen tuin of van bramenstruiken langs de weg.

Deze tip heb ik gekregen van Saffiertje.

Eetbare cadeautjes zijn ook altijd er gewild.
Ik geef regelmatig een pot jam die ik met fruit uit eigen tuin gemaakt heb weg. Maak er een leuk stoffen dekje op, met de kartelschaar uitknippen en een lintje erom… Leuk zelfgemaakt label en voilã!

http://saffiertje.blogspot.com/

Bramen kun je veel plukken in Noord.
De plekken waar ik met mijn kleinkinderen ga, zijn
1- koppeling pad net voorbij de brug op de klaprozenweg.
 
2-Vikingpad dat ligt pal achter de weg builsloterdijk.
Ga met je fiets of lopend bij het eettentje naast de brug van de klaprozenweg naar beneden langs de boten
Loop het weggetje af. Steek de buiksloterdijk over en je staat op het vikingpad
 
3-hier ging mijn moeder al in de jaren 50 – 60 met ons vanuit het centrum van Amsterdam bramen plukken
Willemsluis. Loop of fiets vanuit de tolhuispont richting willensluis.
En ga dan links het doodlopende pad in.

Geef een reactie

